Autentificare

Apasă aici dacă ai uitat parola!

Resetare parola


Completează adresa de email, apasă butonul Trimite și vei primi un link de acces pentru modificarea parolei.


« Înapoi la formularul de autentificare.

Case study: Comunicare pentru schimbare – Patrula de Reciclare

18 / 01 / 2017

#editia 2016-2017, #generale, #patrula de reciclare, #patrula in presa, #prwave


Obiective ambițioase cu resurse limitate. Cât mai mult din cât mai puțin. Performanțe corporatiste din buget de ONG. Am descris provocarea constantă căreia trebuie să-i facă față comunicatorii sectorului non-profit. De cele mai multe ori, pare imposibil. Uneori, se întâmplă minuni. Cum se explică?

Noi, ONG-iștii, avem două ”superputeri”: cauza și oamenii. O cauză bună atrage oameni buni. Iar oamenii buni reușesc orice, dacă sunt bine motivați și îndrumați. E concluzia la care am ajuns după o istorie de șase ani a unui proiect care a depășit chiar și așteptările optimiste. După șase ani în care am testat, implementat, evaluat și adaptat diverse tehnici și instrumente, putem considera Patrula de Reciclare un ”laborator” al comunicării unei cauze bune prin educație, la nivel național.premiul 1

Cum ”răstorni” obiceiul unui popor întreg, perpetuat de generații? Cum introduci o nouă ”valoare” în cultura cotidiană a românilor?

Ce desfășurare de forțe am prevăzut, în ”marketing mix”? Ce instrumente revoluționare ne-au asigurat succesul? Ce a funcționat?
Spunem, pentru prima oară, la PRwave, povestea acestui program premiat cu locul I la secțiunea ”Programe” a Galei Societății Civile 2015 și aflat sub Înaltul Patronaj al Alteței Sale Regale Principesa Maria a României.

Citiți tot articolul aici.