Ce ne propunem în anul școlar 2023-2024 ?
Să ajutăm minimum 6.000 de copii și adolescenți:
– să-și dezvolte abilități sociale și emoționale și competențe esențiale pentru împlinirea lor ca oameni și viitori profesioniști: încredere, empatie, creativitate, comunicare, colaborare, gândire critică, rezolvare de probleme, adaptabilitate, având la bază și Cadrul European al competențelor pentru sustenabilitate (GreenComp);
– să-și crească nivelul de cunoștințe despre schimbările climatice pentru a putea lua decizii de viață mai sănătoase și mai sustenabile pentru ei și comunitățile lor;
– să-și susțină și integreze mai bine colegii în situații vulnerabile (sărăcie, dizabilități, note slabe, risc de abandon școlar, lipsă de oportunități de dezvoltare etc.) prin crearea unui mediu de echipă incluziv în care fiecare copil este stimulat, susținut și valorizat în mod egal;
– să-și reducă starea de eco-anxietate, o problemă psihologică din ce mai pregnantă în rândul tinerilor.
Să sprijinim minimum 300 de Profesori Coordonatori:
– să formeze echipe incluzive care să valorizeze și să susțină dezvoltarea abilităților copiilor și elevilor;
– să fie activi în evenimente-proiecte internaționale de educație climatică ;
– să facă schimb de experiență prin conectarea cu alți profesori, specialiști, activiști, creatori de politici de mediu, reprezentanți de ONG-uri și companii, grupuri de inițiativă din țară și internaționali ;
– să comunice realizările echipelor lor la nivel local, național și internațional;
– să se afirme în comunitate ca lideri informali și sursă a schimbărilor pozitive;
– să își dezvolte creativitatea pedagogică în metode de educație non-formală, practică.


