Autentificare

Apasă aici dacă ai uitat parola!

Resetare parola


Completează adresa de email, apasă butonul Trimite și vei primi un link de acces pentru modificarea parolei.


« Înapoi la formularul de autentificare.

Micro-cercetare sociologică la Zănești

5 / 04 / 2016

#editia 2015-2016, #județul neamț, #patrula de reciclare, #patrula in presa


Elevii membri ai „Patrulei de Reciclare“ de la Școala Gimnazială Zănești au realizat, în perioada 28- 31 martie 2016, o micro-cercetare sociologică, pe bază de chestionar, cu titlul „Eco Zănești“. Eșantionul a fost reprezentat de 70 subiecți cu vârste cuprinse între 13 și 60 de ani, de sex feminin și masculin.

„Ne-am propus să realizăm o micro cercetare prin care să observăm…” Aflați din Ziarul Ceahlăul, cât de eco sunt locuitorii din Zănești.

Scoala gimnaziala Zanesti

 

  • 04 Mar 2025

    Concursul național „Nicio baterie la gunoi!” revine: o nouă ediție cu premii pentru școlile din România care contribuie la reciclarea bateriilor

  • Data indisponibilă

    Nou record la colectarea bateriilor – „Nicio baterie la gunoi!” 2024

  • 09 Dec 2024

    Volens și CleanAir@School – exemple de excelență în educația climatică, la Bruxelles

  • 14 Nov 2024

    Înscrie-te în noua ediție a concursului GreenUp my School

  • 25 Oct 2024

    De la deșeuri electronice la instalații artistice: Expoziția itinerantă Recycle Your Technology ajunge la Rezidența9

  • 29 Aug 2024

    Pagina Facebook a Patrulei de Reciclare pierdută în urma unui atac cibernetic

  • Data indisponibilă

    Biodiversitate, oameni, locuri prezentate prin ochii copiilor premiați pentru promovarea patrimoniului natural și cultural din Dâmbovița

  • Data indisponibilă

    Ada Lungu: Susținem profesorii din mediul rural să adopte metode inovatoare de dezvoltare a literației și de incluziune a elevilor vulnerabili

  • Data indisponibilă

    Câștigătorii concursului din cadrul proiectului „Comorile vii de lângă noi”

  • Data indisponibilă

    Vasile Brașovanu: „Normalitatea pedagogică este atunci când toate nevoile copilului sunt puse pe primul plan în activitatea de zi cu zi a profesorului”