Autentificare

Apasă aici dacă ai uitat parola!

Resetare parola


Completează adresa de email, apasă butonul Trimite și vei primi un link de acces pentru modificarea parolei.


« Înapoi la formularul de autentificare.

Timp Online: „Școala numărul unu în materie de curățenie și protecție a mediului…”

Credit foto: Timponline.ro
28 / 03 / 2018

#editia 2017-2018, #judetul Bistrita, #Patrula de Reciclare in presa


Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.1 din Bistrița a demonstrat, din nou, că este școala numărul unu în materie de curățenie și protecție a mediului. Patrula de Reciclare, coordonată de profesoara Teodora Popescu, un model de bună practică la nivel național, și-a făcut din nou datoria în Luna Curățeniei.

Aflați în articolul de pe Timponline ce au făcut elevii doamnei Popescu și ce înseamnă pentru orașul lor.

  • 04 Mar 2025

    Concursul național „Nicio baterie la gunoi!” revine: o nouă ediție cu premii pentru școlile din România care contribuie la reciclarea bateriilor

  • Data indisponibilă

    Nou record la colectarea bateriilor – „Nicio baterie la gunoi!” 2024

  • 09 Dec 2024

    Volens și CleanAir@School – exemple de excelență în educația climatică, la Bruxelles

  • 14 Nov 2024

    Înscrie-te în noua ediție a concursului GreenUp my School

  • 25 Oct 2024

    De la deșeuri electronice la instalații artistice: Expoziția itinerantă Recycle Your Technology ajunge la Rezidența9

  • 29 Aug 2024

    Pagina Facebook a Patrulei de Reciclare pierdută în urma unui atac cibernetic

  • Data indisponibilă

    Biodiversitate, oameni, locuri prezentate prin ochii copiilor premiați pentru promovarea patrimoniului natural și cultural din Dâmbovița

  • Data indisponibilă

    Ada Lungu: Susținem profesorii din mediul rural să adopte metode inovatoare de dezvoltare a literației și de incluziune a elevilor vulnerabili

  • Data indisponibilă

    Câștigătorii concursului din cadrul proiectului „Comorile vii de lângă noi”

  • Data indisponibilă

    Vasile Brașovanu: „Normalitatea pedagogică este atunci când toate nevoile copilului sunt puse pe primul plan în activitatea de zi cu zi a profesorului”